HTML

2010.08.07. 22:48 csabber.

Hangfelvételek

  1979.07.07-től kezdve, egészen 2010.06.20-ig.

Agárd - (1979.07.07.)

Engedjetek saját utamon - Gypsy Queen - Álom - Rock énekes - Minden sarkon álltam már - Elhagyom a várost - Hosszú az út - Semmim nincs - Rég vége

1979 nyara - (1979.08.??)
Free me - TNT - Live wire - Young blood - Álom - Wring that neck - Rock énekes - Vörös tigris - Ahogy élsz, úgy lesz jó - Elhagyom a várost - Engedjetek saját utamon – Lazy

Budai Ifjúsági Park – (1979.09.04.)
Álom - Hosszú az út - Minden sarkon álltam már - Elhagyom a várost - Semmim nincs - Vörös tigris - Engedjetek saját utamon

1979 ősze – (1979.08.??)

Moby Dick - Gypsy - Engedjetek saját utamon - Ahová eljutok - Álom - Vörös tigris - Ahogy élsz, úgy lesz jó - Wring That Neck – Rock énekes - Lazy - Elhagyom a várost - Minden sarkon álltam már - Hosszú az út - Semmim nincs - Engedjetek saját utamon

Budai Ifjúsági Park - (1979.09.22.)
Minden sarkon álltam már – Álom

Corvin Mozi – (1979.12.31.)
Álom – Vörös Tigris – Ahogy élsz, úgy lesz jó – A fémszívű – Ahová eljutok – Hosszú az út – Egek felé kiáltottam – Semmim nincs – Minden sarkon álltam már – Engedjetek saját utamon – Improvizáció – Elhagyom a várost

Corvin Mozi - (1980.04.20.)
Gypsy Queen - Ahogy élsz, úgy lesz jó - Ahová eljutok - Álmodtam egy világot - Egek felé kiáltottam - Elhagyom a várost - Vörös tigris - Hosszú az út - Szólítsd a bluest - Vadkutya – A fémszívű - Álom - Semmim nincs - Engedjetek saját utamon - Minden sarkon álltam már

Mezőcsát – (1980.04.27.)
Moby Dick - Gypsy Queen - Ahogy élsz, úgy lesz jó - Ahová eljutok - Álmodtam egy világot - Egek felé kiáltottam - Elhagyom a várost - Hosszú az út - Szólítsd a bluest - Vörös tigris - Vadkutya - A fémszívű - Álom - Engedjetek saját utamon - Semmim nincs - Minden sarkon álltam már - A keselyű

Kunszentmárton – (1980.05.10.)
A keselyű - Engedjetek saját utamon - Vadkutya - Vörös tigris - Hosszú az út - Szólítsd a bluest

Budai Ifjúsági Park – (1980.05.27.)
Ahogy élsz, úgy lesz jó - Ahová eljutok - Álmodtam egy világot - Egek felé kiáltottam - Elhagyom a várost - Vörös tigris - Hosszú az út - Szólítsd a bluest - A fémszívű - Semmim nincs - Álom - A keselyű - Vadkutya - Engedjetek saját utamon - Minden sarkon álltam már - Néma völgy

Budai Ifjúsági Park - (1981.04.30.)
A torony - Egek felé kiáltottam - Ítélet - Vörös tigris - Engedjetek saját utamon - Vadkutya - Hosszú az út - Kínoz egy ének - Rossz állapot - Változás - Kölyköd voltam

Budai Ifjúsági Park – (1980.05.27.)
Ahová eljutok - Ahogy élsz, úgy lesz jó - A fémszívű - Egek felé kiáltottam - Elhagyom a várost - Vörös tigris - Hosszú az út - Szólítsd a bluest - Vadkutya - Álmodtam egy világot - Álom - Semmim nincs - Engedjetek saját utamon - Minden sarkon álltam már - A keselyű

Kaposvár  – (1980.08.10.)
Elhagyom a várost – Hosszú az út – A hűtlen – Ítélet – Kölyköd voltam – A torony

Kertészeti Egyetem Klubja - (1981.10.03.)
Intro – A keselyű – Vörös tigris – A hűtlen – Kölyköd voltam – Néma völgy – Elhagyom a várost – Minden sarkon álltam már

Budapest Sportcsarnok - (1982.05.??)
Micsoda komédia - Engedjetek saját utamon - Vörös tigris

Kunszentmárton – (1982.06.01.)
Vörös tigris - Vadkutya - Dobszóló - Fekete élmény - A hűtlen – Dobszóló - Királyok és szolgák - A keselyű - A torony - Kínoz egy ének - Én vagyok a rock - Jár a füstben a halál - Hosszú az út - Ivódal - Kölyköd voltam

Szolnok - (1982.06.02.)
Intro - Elhagyom a várost - Dobszóló - Engedjetek saját utamon - Vörös tigris - Vadkutya - Micsoda komédia - Dobszóló - Fekete élmény - Királyok és szolgák – A keselyű – A torony - Kínoz egy ének - Én vagyok a rock - Jár a füstben a halál – A hűtlen - Hosszú az út - Ivódal - Kölyköd voltam

Miskolc - (1982.06.03.)
Micsoda komédia - Ivódal - Álom - Egek felé kiáltottam - Minden sarkon álltam már - Fekete élmény - Királyok és szolgák - Engedjetek saját utamon - Dobszóló - Vörös tigris - Vadkutya – A keselyű – A torony - Kínoz egy ének - Én vagyok a rock - Jár a füstben a halál – A hűtlen - Hosszú az út - Kölyköd voltam

1982 nyara - (1982.06.??)
A torony – Ítélet – A hűtlen – Hosszú az út – Kölyköd voltam – Elhagyom a várost

Budai Ifjúsági Park - (1982.08.17.)
Álom - Egek felé kiáltottam - Minden sarkon álltam már - Engedjetek saját utamon - Vörös tigris - Vadkutya - Fekete élmény - Királyok és szolgák - Jár a füstben a halál – A keselyű – A torony - Ítélet – A hűtlen - Hosszú az út - Kölyköd voltam - Kínoz egy ének – A fémszívű

Alfa Mozi - (1982.12.28.)
Improvizáció - Kék sugár - Álom - Egek felé kiáltottam - Ahogy élsz, úgy lesz jó - Minden sarkon álltam már - Engedjetek saját utamon - Micsoda komédia - Vörös tigris - Fekete élmény - Kínoz egy ének – A torony - Ítélet – A hűtlen - Hosszú az út - Kölyköd voltam – A fémszívű

Új Várklub - (1983.04.02)
Rock énekes - Rossz állapot - Nehéz dolog – A torony - Ítélet – A hűtlen - Kínoz egy ének - Óh, azok az éjszakák - Fekete élmény - Einz koma einz - Álom - Egek felé kiáltottam - Ahogy élsz, úgy lesz jó - Minden sarkon álltam már - Vörös tigris - Hosszú az út - Kölyköd voltam

Nyíregyháza - (1983.05.??)

Kék sugár - Rock énekes - Rossz állapot - Nehéz dolog – A torony - Ítélet – A hűtlen - Elektromos szemek - Nekünk miért jó? - Királyok és szolgák - Engedjetek saját utamon

Budai Ifjúsági Park - (1983.09.24.)
Változás - Rossz állapot - Óh, azok az éjszakák – A fémszívű - Engedjetek saját utamon - Jár a füstben a halál – A hűtlen - Gitárszóló - Elektromos szemek - Vörös tigris - Kínoz egy ének - Érzés - Adj menedéket! – A torony - Ítélet - Álom - Egek felé kiáltottam - Ahogy élsz, úgy lesz jó - Minden sarkon álltam már - Kölyköd voltam - Elhagyom a várost

Miskolc, Búcsúkoncert - (1983.12.17.)
Kék sugár - Óh, azok az éjszakák - Rock énekes - Nekünk miért jó? - Nehéz dolog - Micsoda komédia – A keselyű - Álmodtam egy világot - Változás - Rossz állapot – A fémszívű - Engedjetek saját utamon - Jár a füstben a halál - Einz koma einz – A hűtlen - Gitárszóló - Elektromos szemek - Vörös tigris - Kínoz egy ének - Érzés - Adj menedéket – A torony - Ítélet - Álom - Egek felé kiáltottam - Minden sarkon álltam már - Elhagyom a várost - Basszusszóló - Dobszóló - Hosszú az út - A játék véget ért - Kölyköd voltam - Elhagyom a várost

Miskolc - (1985.05.10.)
Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam – A hűtlen – Az enyém is volt - Emlékezni - Gyönyörű lányok - Érzés - Rossz állapot – A barát – A kör - Elhagyom a várost - Barbárok - Ünnep - Óh, azok az éjszakák

Nagykanizsa - (1985.06.04)
Minden sarkon álltam már - Így akarom - Gyönyörű lányok - Érzés - Rossz állapot – A keselyű – A barát – A kör - Ünnep - Óh, azok az éjszakák - Ünnep – Az enyém is volt - Kölyköd voltam

Budapest Sportcsarnok, Visszatérés – (1985.06.07.)
Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam – A hűtlen - Az enyém is volt - Emlékezni - Így akarom - Gyönyörű lányok - Érzés - Rossz állapot – A keselyű – A barát – A kör - Elhagyom a várost - Barbárok - Ünnep - Óh, azok az éjszakák - Ünnep - Az enyém is volt - Kölyköd voltam

Ózd - (1985.11.17.)
Minden sarkon álltam már – A fémszívű – Az enyém is volt - Emlékezni - Így akarom - Gyönyörű lányok - Adj menedéket - Álom - Találkozás az ígéret földjén - Barbárok - Ünnep - Oh, azok az éjszakák

Budapest Sportcsarnok - (1985.12.26.)

Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam – A kör - Barbárok - Ünnep - Kölyköd voltam

Budapest Sportcsarnok - (1985.12.28.)
A kör - Gyere őrült

Budapest Sportcsarnok - (1986.01.26-28.)
Megfulladok - Éhes asszony - Velem kiáltsatok - Kölyköd voltam

Vésztő - (1986.04.20.)
Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Emlékezni - Gyere őrült - Veled vagyok - Így akarom - Gyönyörű lányok - Barbárok – A barát – A kör – A torony - Megfulladok - Ünnep - Kölyköd voltam - Gyere őrült

Petőfi Csarnok - (1986.12.22.)
Óh, azok az éjszakák - Gyere őrült - Veled vagyok - Álmodtam egy világot - Emlékezni - Gyönyörű lányok - Ma még együtt – A kör - Így akarom - Dobszóló - Éjjel érkezem - Találkozás az ígéret földjén - Érzés – A hűtlen - Megfulladok - Éhes asszony - Velem kiáltsatok - Ünnep - Gyere őrült - Ma még együtt - Kölyköd voltam


Petőfi csarnok - (1987.06.05.)

Gyere őrült - Veled vagyok - Álmodtam egy világot - Emlékezni - Lisztománia - Ma még együtt – A kör - Így akarom - Éjjel érkezem - Találkozás az ígéret földjén – A hűtlen - Megfulladok - Velem kiáltsatok - Éhes asszony - Ünnep - Kölyköd voltam - Egek felé kiáltottam

Petőfi csarnok – (1987.12.20.)
Gyere őrült - Veled vagyok - Álmodtam egy világot - Megmondtam - Lisztománia - Ma még együtt - A kör - Fohász - Változó idők - Dobszóló - Éjjel érkezem - Elhagyom a várost - Gitárszóló - Megfulladok - Velem kiáltsatok - Ünnep - Éhes asszony - Kölyköd voltam

Sopron - (1987.07.04.)
Gyere őrült - Veled vagyok - Álmodtam egy világot - Emlékezni - Lisztománia - Ma még együtt – A kör - Ünnep - Kölyköd voltam

Debrecen - (1987.12.17.)
Veled vagyok - Álmodtam egy világot - Lisztománia - Ma még együtt – A kör - Fohász - Változó idők - Dobszóló - Elhagyom a várost

Petőfi Csarnok – (1987.12.20.)

Gyere őrült - Veled vagyok - Álmodtam egy világot - Megmondtam - Lisztománia - Ma még együtt – A kör - Fohász - Változó idők - Barbárok - Éjjel érkezem - Csuka búcsúja - Elhagyom a várost - Improvizáció - Megfulladok - Velem kiáltsatok - Ünnep - Éhes asszony - Kölyköd voltam

Nagykanizsa - (1988.01.07.)
Gyere őrült - Veled vagyok - Álmodtam egy világot - Megmondtam - Lisztománia - Ma még együtt – A kör - Fohász - Változó idők - Dobszóló - Elhagyom a várost

Agárd – (1988.08.13.)
Intro - Ég a házunk - Mindig veletek - Gyere őrült - Veled vagyok - Dobszóló - Változó idők - Fohász - Lisztománia - Gyönyörű lányok – A kör - Szeretkezni minden mennyiségben - Basszus szóló - Régi barátság - Minden sarkon - Egek felé kiáltottam – A torony - Álom - Álmodtam egy világot - Gitárszóló - Improvizáció - Éjjel érkezem - Elhagyom a várost - Ég a házunk - Velem kiáltsatok - Éhes asszony - Kölyköd voltam

SOTE – (1988.10.28.)

Változó idők - Gyere őrült - Veled vagyok - Dobszóló - Mindig veletek - Fohász - Lisztománia - Megmondtam - Engedjetek saját utamon - Mi vagyunk a rock - Éjjel érkezem – A kör - Szeretkezni minden mennyiségben - Minden sarkon álltam már- Óh, azok az éjszakák - Érzés – A hűtlen - Gitárszóló – Improvizáció - Ég a házunk – Ünnep

Petőfi Csarnok - (1989.12.10.)
Nyitány - Megfulladok - Mi vagyunk a rock - Tűzközelben - Dobszóló - Szaga van - Gyere őrült - Lisztománia - Ördögi kör - Kőbánya blues –A törvény - Elhagyom a várost - Régi barátság - Szeretkezni minden mennyiségben - Ég a házunk - Csendes ember - Amikor még – A torony - Álom – A fémszívű - Minden sarkon - Térdre a nép előtt - Éhes asszony – A kör - Ünnep - Kölyköd voltam

Eger - (1989.08.09)
Nyitány - Megfulladok - Mi vagyunk a rock – Tűzközelben - Dobszóló - Szaga van - Gyere őrült - Lisztománia - Változó idők - Régi barátság - Szeretkezni minden mennyiségben – A torony - Álom – A fémszívű - Minden sarkon álltam már - Térdre a nép előtt - Éhes asszony - Ég a házunk - Kölyköd voltam

Hajdúböszörmény – (1989.12.14.)
Nyitány - Megfulladok - Mi vagyunk a rock – Tűzközelben - Dobszóló - Szaga van - Gyere őrült - Lisztománia - Elhagyom a várost - Régi barátság - Szeretkezni minden mennyiségben - Csendes ember - Amikor még – A torony - Álom – A fémszívű - Minden sarkon álltam már - Térdre a nép előtt - Éhes asszony - Ünnep - A kör - Kölyköd voltam

Kisstadion, 10. születésnapi koncert - (1990.06.01.)
Hajnali emberek - Húzd meg magad - Merre vagy? - Hosszú az út - Álom - Elhagyom a várost – A keselyű – A hűtlen - Álmodtam egy világot - Semmim nincs – A torony - Vörös tigris - Minden sarkon álltam már - Engedjetek saját utamon - Kölyköd voltam - Megfulladok - Mi vagyunk a rock - Szaga van - Gyere őrült - Épp aktuális szerelem - Kőbánya blues - Azok a boldog szép napok - Győzni fogunk - Fohász - Szeretkezni minden mennyiségben - Ördögi kör – A kör - Ég a házunk - Ünnep

Hajdúszoboszló - (1991.??.??)
Nyitány - Győzni fogunk - Megfulladok - Szélvihar – A hűtlen - Gyere őrült - Veled vagyok - Dobszóló - Jampi-rock - Nostradamus - Ördögi kör – Elhagyom a várost - Ég a házunk - Nincs visszaút - Szeretkezni minden mennyiségben - Mi vagyunk a rock - Éjjel érkezem - Szeretnélek boldognak látni – A torony - Álom - Álmodtam egy világot - Minden sarkon álltam már – Ünnep

Petőfi Csarnok - (1991.05.01.)
Felkonferálás - Nyitány - Győzni fogunk - Megfulladok - Szélvihar - Gyere őrült - Veled vagyok - Dobszóló - Jampi-rock - Nostradamus - Ördögi kör - Elhagyom a várost - 2000 év - Ég a házunk - Nincs visszaút - Szeretkezni minden mennyiségben - Mi vagyunk a rock - Éjjel érkezem - Szeretnélek boldognak látni – A torony - Álom - Álmodtam egy világot - Minden sarkon álltam már - Ünnep - A kör - Kölyköd voltam – Zárlat

Petőfi Csarnok – (1991.12.21.)
Megfulladok - Szélvihar - Gyere őrült - Fohász - Ma még együtt - Jampi rock - Nostradamus - Ördögi kör - Elhagyom a várost - Magányos tömeg - Nincs visszaút - Szeretkezni minden mennyiségben - Velem kiáltsatok - Éjjel érkezem - Szeretnélek boldognak látni - A torony - Álom – Azok a boldog szép napok - Álmodtam egy világot - A hűtlen - Minden sarkon álltam már- A keselyű - Egek felé kiáltottam - Mindig veletek - Adj menedéket - Ünnep - A kör - Kölyköd voltam

Petőfi Csarnok – (1992.05.01.)
Kölyköd voltam (Pompadour zenekar) - Nyitány - Szellemvilág - Szélvihar - Elhagyom a várost - A büszke sas - Ördögi kör - A vas fia - Ma minden más - Nincs visszaút - Álom - Álmodtam egy világot - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam

Agárd – (1992.07.12.)
Nyitány - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Nincs visszaút - Gyere őrült - Veled vagyok - Dobszóló - Jampi-rock - Megfulladok - Nostradamus - Változó idők - Elhagyom a várost - Éjjel érkezem – A keselyű - Éhes asszony - Velem kiáltsatok – A torony - Álom - Adj menedéket - Ördögi kör – A kör - Kölyköd voltam - Zárlat

Petőfi Csarnok – (1992.12.12.)
Nyitány - Szellemvilág - Ki van velünk - Megfulladok - Gyere őrült - Veled vagyok - Dobszóló - Veszélyes akció - Akitől minden szép - Elhagyom a várost - Szélvihar - Ördögi kör - Szeretkezni minden mennyiségben - Ma minden más – A büszke sas - Szeretnélek boldognak látni - A vas fia – A torony - Álom - Álmodtam egy világot - Minden sarkon álltam már - Nincs visszaút - Ünnep – A kör - Kölyköd voltam

Petőfi Csarnok – (1993.06.??)
Elérlek egyszer - Elhagyom a várost - A büszke sas - Megint egy balhé - A keselyű - Egek felé kiáltottam - Minden sarkon álltam már - Kölyköd voltam

Petőfi Csarnok - (1993.05.01.)
Nyitány - Szellemvilág - Ki van velünk - Elérlek egyszer - Dobszóló - Elhagyom a várost - Elveszett illúziók - Vadnak születtem – A büszke sas - Engedjetek saját utamon - Éjjel érkezem - Férfivágy - Vörös tigris - Megint egy balhé - Érzés - Szeretkezni minden mennyiségben - Ördögi kör –  A hűtlen - Nincs visszaút – A keselyű - Egek felé kiáltottam - Mindig veletek - Óh, azok az éjszakák - Álom - Minden sarkon álltam már – A kör - Kölyköd voltam

Kecskéd – (1993.07.31.)
Emlékezni - Szellemvilág - Ki van velünk - Ég a házunk - Elérlek egyszer - Dobszóló - Elhagyom a várost - A büszke sas - Gyere őrült - Veled vagyok - Éjjel érkezem - Férfivágy - Megint egy balhé - Szeretkezni minden mennyiségben - Ördögi kör - Nincs visszaút - A torony - Álom - Minden sarkon álltam már – A kör - Kölyköd voltam – Zárlat

Petőfi Csarnok – (1993.12.21.)
Nyitány - Szellemvilág - Ég a házunk - Elérlek egyszer - Dobszóló - Lelkünkből - Elhagyom a várost - Zongora improvizáció - Gyere őrült - Veled vagyok - Vadnak születtem - A hűtlen - Éjjel érkezem - Elveszett illúziók - Hajtóvadászat - Aranylemez átadás - Megint egy balhé - Szeretnélek boldognak látni - A torony - Oh, azok az éjszakák - Álmodtam egy világot - Gitárszóló - Érzés - Álom - Éhes asszony - A kör - Nincs visszaút - Ünnep

 Petőfi Csarnok, „Ami még nem szólt” – (1994.02.14.)
Felkonferálás - Engedjetek saját utamon - 2000 év - Visszaesők dala - Dobszóló - Ha feladod az álmaid - New York Blues -Itélet - Zongora improvizáció - Gyere őrült - Veled vagyok - A híd - Semmim nincs - Elhagyom a várost - Hajtóvadászat - Szeretem a gyerekeket - Ördögi kör - Álmodtam egy világot - Amikor még.. - Gitárszóló - Csendes ember - Bátran megtenni - Ahogy élsz, úgy lesz jó - Kínoz egy ének - Kék sugár - Egek felé - A Sátán asztalánál - A vas fia - Szellemvilág - A büszke sas - Nincs visszaút – A kör – A hűtlen - Kölyköd voltam - Búcsú – Zárlat


Petőfi Csarnok – (1994.12.18.)
Felkonferálás - Hűség és árulás - Győzni fogunk - Gyere őrült - Veled vagyok - Dobszóló - Lelkünkből - Gitárszóló - Elhagyom a várost - Ördögi kör - Elérlek egyszer - A hűtlen - Kovács Gábor Áron - Jampi rock – Száguldás - Elöl a lányok - Hajtóvadászat – Aranylemez átadás - Nincs visszaút - Sziklaszív - Álmodtam egy világot - Egy ez a tábor - Álom - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Ünnep - A kör - Kölyköd voltam - Búcsú

Budapest Sportcsarnok, 15. születésnapi koncert - (1995.04.29.)
Nyitány - Szellemvilág - Megfulladok - Száguldás - Menedékhely - Lelkűnkből - A büszke sas - Ördögi kör - Dobszóló - Vágyom haza -  EDDA Blues - A torony -  Álmodtam egy világot - Engedjetek saját utamon - Vörös tigris - Lisztománia - Elérlek egyszer - Gyere őrült - Veled vagyok - Éjjel érkezem - Hűség és árulás - Elveszett illúziók - Zuhanás - Szeretkezni minden mennyiségben - Mi vagyunk a rock - Nincs visszaút - Elöl a lányok - Egyedül maradtunk - Megint egy balhé - A hűtlen - Egy ez a tábor - Érzés - Álom - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Ünnep - A kör - Kölyköd voltam - Búcsú

Petőfi Csarnok - (1996.04.27.)
Intro - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Engedjetek saját utamon - Szellemvilág - Egyedül Blues - Gyere Őrült - Veled vagyok - Álom ez a nap - Büszke sas – A hűtlen - Szeretkezni minden mennyiségben - Elhagyom a várost - Száguldás - Elérlek egyszer - Érzés - Álom – A torony – A kör - Nincs visszaút - Monológ - Kölyköd voltam – Zárlat

Miskolc, Diósgyőri vár - (1996.08.05.)

Intro - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Engedjetek saját utamon - Szellemvilág – A hűtlen - Szellemvilág - Dobszóló - Egyedül blues - Gyere őrült - Veled vagyok - Elhagyom a várost - Hűség és árulás - Ördögi kör - Szeretkezni minden mennyiségben - Száguldás fényes vágyakon - Gitárszóló - Érzés - Álom – A kör - Egy ez  a tábor - Kölyköd voltam - Búcsú – Zárlat

Miskolc, Diósgyőri vár - (1997.08.13.)

Intro - Nyitány - Sirály - Megint egy balhé - Engedjetek saját utamon - Dobszóló - Szellemvilág - Te talán megértesz – A fémszívű - Ördögi kör - Elhagyom a várost - Kard-tánc - Át vagyunk vágva – A hűtlen - Álom - Ünnep - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam – A kör - Kölyköd voltam - Búcsú – Zárlat

Miskolc, Diósgyőri vár – (1998.08.05.)
Nyitány - Szellemvilág - Gyere őrült - Veled vagyok - Te talán megértesz - Dobszóló - Utolsó érintés - Elveszett illúziók - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Engedjetek saját utamon – A torony - Álmodtam egy világot - Elhagyom a várost - Vágyom haza - Álom - Óh, azok az éjszakák – Megdöglött a bíró lova - Egy ez a tábor - Ünnep - Kölyköd voltam - Búcsú – Zárlat

Miskolc, Diósgyőri vár – (1999.08.04.)

Nyitány - Elérlek egyszer - Engedjetek saját utamon - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Gitárszóló - Érzés - Háromszor - Dobszóló - Szellemvilág - Feléd nyújtom a kezem - Gyere őrült - Veled vagyok - Elhagyom a várost – A hűtlen - Könnyű préda - Nekem nem kell más - Ördögi kör - Sirály - Nincs visszaút – A kör - Egy ez a tábor - Kölyköd voltam - Búcsú - Zárlat


Gödöllő - (2003.09.07.)
Intro - Himnusz - Táltos örökség - Kirakatváros - Elérlek egyszer - Engedjetek saját utamon - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - A világ közepén - Csak bírd ki - Totálbrutál - Elhagyom a várost - Álmodtam egy világot – A fémszívű - Éjjel érkezem – A hűtlen - Álom - Szellemvilág - Kör - Kölyköd voltam

Miskolc, 30. születésnapi koncert - (2004.03.07.)

Emlékezni - Felkonferálás - A keselyű - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Kínoz egy ének - A torony - Elhagyom a várost - Táltos örökség - Kirakatváros - A világ közepén - Éhes asszony - Változó idők - Szaga van - Velem kiáltsatok - Szeretkezni minden mennyiségben - Születésnapi köszöntés - Csak bírd ki - A mese - Totálbrutál - A hűtlen - Mi vagyunk a rock - Háromszor - Egyedül blues - Ördögi kör - Álom - Nincs visszaút - Szellemvilág - A kör - Kölyköd voltam

Csesznek - (2004.07.24.)
A keselyű - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Kínoz egy ének - A torony - Táltos örökség - Kirakatváros - A világ közepén - Csak bírd ki - A mese - Totálbrutál - Vadnak születtem - Elhagyom a várost - Vörös tigris - Háromszor - Ördögi kör - Álom - Szellemvilág - Egy ez a tábor - A kör - Kölyköd voltam

Erzsébetliget - (2004.10.07.)
A keselyű - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Kínoz egy ének – A torony - Táltos örökség - Kirakatváros - A világ közepén - Elhagyom a várost – A hűtlen – A fémszívű - Éjjel érkezem - Vörös tigris - Szeretkezni minden mennyiségben - Csak bírd ki - Totálbrutál - Háromszor - Ördögi kör - Álom – A kör - Szellemvilág - Kölyköd voltam

Sopron – (2004.11.06.)
A keselyű - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Kínoz egy ének - A torony - Táltos örökség - Kirakatváros - A világ közepén - Elhagyom a várost - A hűtlen - Éjjel érkezem - Vörös tigris - Szeretkezni minden mennyiségben - Csak bírd ki - Gitárszóló - Érzés - Totálbrutál - Háromszor - Ördögi kör - Álom

Petőfi Csarnok - (2004.12.04.)        
Hűség és árulás - Táltos örökség - Kirakatváros - Totálbrutál - A világ közepén - Csak bírd ki - Megfulladok - Gyere őrült - Veled vagyok - Változó idők - Lelkünkből - Ma még együtt - Szeretkezni minden mennyiségben - Ég a házunk - Sziklaszív - Utolsó érintés - Szeretnélek boldognak látni – A keselyű - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Kínoz egy ének – A torony - Sirály - Nincs visszaút - Szellemvilág - Ünnep - Elérlek egyszer - Egy ez a tábor – A kör - Elhagyom a várost – A hűtlen - Kölyköd voltam

Miskolc – (2005.04.30.)
Táltos örökség - Kirakatváros - A világ közepén - Csak bírd ki - Megfulladok - Gyere őrült - Veled vagyok - Isten az úton - Én vagyok én - Elmondom majd - Ne tépj szét - Ha eltűntél - Csillagúton jöttem - Éjszaka lánya - Szeretkezni minden mennyiségben – A keselyű - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Kínoz egy ének – A torony - Elérlek egyszer - Szellemvilág – A kör - Kölyköd voltam - Zárlat

Miskolc – (2005.05.01.)

A keselyű - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Kínoz egy ének – A torony - Táltos örökség - Kirakatváros - A világ közepén - Csak bírd ki - Elhagyom a várost – A hűtlen - Éjjel érkezem - Vörös tigris - Lisztománia - Isten az úton - Én vagyok én - Elmondom majd - Ne tépj szét - Ha eltűntél - Csillagúton jöttem - Éjszaka lánya - Ma még együtt – A mese - Háromszor – A büszke sas - Álom - Totálbrutál - Kölyköd voltam

Budapest Sportaréna - (2005.10.28.)
Táltos örökség - Isten az úton - Szellemvilág - Kölyköd voltam

Petőfi Csarnok, 25. születésnapi koncert - (2005.12.09.)
Felkonferálás - Intro - Totálbrutál - Megfulladok - Elérlek egyszer - Velem kiáltsatok - Lelkünkből - Fohász - Táltos örökség - Kirakatváros - Csak bírd ki - Isten az úton - Elmondom majd - Ne tépj szét – A keselyű - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Kínoz egy ének – A torony - Szeretkezni minden mennyiségben – Improvizáció - Ma még együtt - Én vagyok én - Ha eltűntél - Csillagúton jöttem – A hűtlen - Éjjel érkezem - Háromszor - Álom - Nincs visszaút - Szellemvilág - Ünnep – A kör - Kölyköd voltam

Miskolc - (2007.05.02.)
The show must go on - Intro - Totálbrutál - Ítélet - Engedjetek saját utamon - Táltos örökség - Csak bírd ki - Isten az úton - Ne tépj szét - Elhagyom a várost – A hűtlen - Vörös tigris - Szeretkezni minden mennyiségben - Álom – A keselyű - Minden sarkon álltam már - Kínoz egy ének - Torony - Óh, azok az éjszakák – A kör - Kölyköd voltam

Budapest Sportaréna - (2007.12.22.)
Felkonferálás - Intro - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Kínoz egy ének - Ég a házunk - Elérlek egyszer - Lelkünkből - Táltos örökség - Csak bírd ki - Isten az úton - Utolsó érintés - Egy álom elég - A világ közepén - Jóllakott csapat - Elhagyom a várost – A büszke sas - Gyere őrült - Veled vagyok - Szaga van - Álmodtam egy világot - Hűség és árulás - Elveszett illúziók - 2000 év – Totálbrutál - Éjjel érkezem – Egyedül blues - Mi vagyunk a rock - Háromszor - Nincs visszaút - Ünnep - Szellemvilág – A kör - Kölyköd voltam

Szolnok – (2010.03.13.)
Show must go on – Felkonferálás – Táltos örökség – A keselyű – Semmim nincsen – Kínoz egy ének – Minden sarkon álltam már – Egek felé kiáltottam – Mi vagyunk a rock – Csak bírd ki – Ott leszünk – Elérlek egyszer – Elhagyom a várost – Egy fordulóból – Újra és újra – A csend igazsága – Elsiratlak gyönyörű szerelem – Test szava – Álmodtam egy világot – Álom – Ördögi kör – Velem kiáltsatok – Szellemvilág – A kör – Kölyköd voltam

Salgótarján – (2010.06.20.)
Show must go on – Táltos örökség – A keselyű – Semmim nincs – Kínoz egy ének – Minden sarkon álltam már – Egek felé kiáltottam – Mi vagyunk a rock - Csak bírd ki – Ott leszünk – Elérlek egyszer – Elhagyom a várost – Egy fordulóból – Újra és újra – A csend igazsága – Érzés – A fémszívű – Álom – Ördögi kör – Szellemvilág – A kör – Kölyköd voltam – Zárlat

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bootleggyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr162206413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása