HTML

2010.08.07. 23:20 csabber.

Videófelvételek

1981.10.03-tól kezdve, egészen 2009.09.10-ig.

Kertészeti Egyetem Klubja - (1981.10.03.)
A keselyű - Vörös tigris – A hűtlen - Kölyköd voltam - Néma völgy - Elhagyom a várost - Minden sarkon álltam már

Budapest Sportcsarnok - (1985.06.07.)
Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam – A hűtlen - Enyém is volt - Emlékezni - Így akarom - Gyönyörű lányok - Érzés - Rossz állapot - A keselyű - Barát – A kör - Elhagyom a várost - Barbárok - Ünnep - Oh, azok az éjszakák - Ünnep - Kölyköd voltam

Miskolc - (1986.09.05.)
Intró - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Éjjel érkezem - Gyönyörű lányok - Érzés - Gyere őrült - Elhagyom a várost – A kör - Veled vagyok - Velem kiáltsatok - Ünnep

Petőfi Csarnok - (1988.06.10.)
Schuster L. vendégszereplésével:
Mindig veletek - Gyere őrült - Veled vagyok - Dobszóló - Változó idők - Fohász - Gyönyörű lányok - Lisztománia - Ma még együtt - Éjjel érkezem - Maradsz aki voltál - Menj tovább! - Minden sarkon álltam már - Egek Felé Kiáltottam
Slamovits I. - Zselencz L. vendégszereplésével: Mindig veletek - Gyere őrült - Veled vagyok - Dobszóló - Ma még együtt - Engedjetek saját utamon - Vadkutya - Elhagyom a várost - Ég a házunk - Kölyköd voltam

Budapest sportcsarnok - (1989.12.28.)
Mi vagyunk a rock - Fohász - Szaga van - Kölyköd voltam

Kertészeti Egyetem Klubja - (1990.03.24.)
Győzni fogunk - Megfulladok - Mi vagyunk a rock - Szaga van - Tűzközelben - Ördögi kör - Amikor még - Szeretkezni minden mennyiségben - Régi barátság - Térdre a nép előtt - Kölyköd voltam

Miskolc - (1990.05.27.)
Hosszú az út - Álom - Elhagyom a várost – A keselyű – A hűtlen - Álmodtam egy világot - Ítélet – A fémszívű – A torony - Vörös tigris

Kisstadion - (1990.06.01.)
Felkonferálás - Hosszú az út - Álom - Elhagyom a várost – A keselyű – A hűtlen - Álmodtam egy világot - Semmim sincs – A torony - Vörös tigris - Minden sarkon álltam már - Kölyköd voltam

Agárd - (1991.07.13.)
Mi vagyunk a rock - Győzni fogunk - Szélvihar - Gyere őrült - Ördögi kör - Elhagyom a várost - Nincs visszaút - Álom - Álmodtam egy világot – A kör - Ünnep

Petőfi Csarnok - (1992.05.01.)
Pompadour (elő zenekar) - Nyitány - Szellemvilág - Szélvihar - Elhagyom a várost – A büszke sas - Ördögi kör - Vas fia - Ma minden más - Nincs visszaút - Álom - Álmodtam egy világot - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam

Unplogged - (1993.)
Szellemvilág - Elhagyom a várost - Érzés - Ördögi Kör - Álmodtam egy világot - Gyere őrült - New York blues - Éjjel érkezem - Álom

Petőfi Csarnok - (1993.06.??.)
Elérlek egyszer - Elhagyom a várost – A büszke sas - Megint egy balhé - A keselyű - Egek felé kiáltottam - Minden sarkon álltam már - Kölyköd voltam

Kecskéd - (1993.07.31, 102 perc)
Emlékezni - Szellemvilág - Ki van velünk - Ég a házunk - Elérlek egyszer - Dobszóló - Elhagyom a várost – A büszke sas - Gyere őrült - Veled vagyok - Éjjel érkezem - Férfivágy - Megint egy balhé - Szeretkezni minden mennyiségben - Ördögi kör - Nincs visszaút – A torony - Álom - Minden sarkon álltam már – A kör - Kölyköd voltam - Zárlat

Agárd - (1994.07.??.)
Nyitány - Szellemvilág - Elérlek egyszer - Lelkünkből - Elhagyom a várost - Mi vagyunk a rock - Hűtlen - Szeretkezni minden mennyiségben - Ördögi kör - Ma minden más - Álom - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Nincs visszaút – A kör - Kölyköd voltam - Zárlat

Budapest Sportcsarnok - (1995.04.29.)
Szellemvilág - Száguldás fényes vágyakon - Menedékhely - Lelkünkből – A büszke sas - Vágyom haza - Elhagyom a várost - Torony - Lisztománia - Gyere őrült - Veled vagyok - Egyedül maradtunk - Egy ez a tábor - Érzés - Álom - Ünnep - Kölyköd voltam - Zárlat

Körcsarnok - (1997.12.26.)
Minden sarkon álltam már - Engedjetek saját utamon - Szellemvilág - Egyedül Blues - Sirály - Mi vagyunk a rock - Te talán megértesz - Gyere őrült - Veled vagyok - Gitárszóló - Érzés - Elérlek egyszer - Ünnep - Kölyköd voltam - Zárlat

Kisstadion - (2000.04.29.)
Bakancsos felállás:
Egek felé kiáltottam – A fémszívű – A keselyű – A torony - Vörös tigris - Álmodtam egy világot - Minden sarkon álltam már - Kölyköd voltam – A hűtlen - Elhagyom a várost
Jelenkori felállás: Szellemvilág – A büszke sas - Veled vagyok - Lelkünkből - Megfulladok - Változó idők - Szaga van - Velem kiáltsatok - Álom - Ördögi kör - Nincs visszaút - Ünnep

Sitke - (2001.??.??.)

Engedjetek saját utamon - Szellemvilág - A hűtlen - Velem kiáltsatok - Háromszor - A kör

Jászberény - (2004. 08.03.)
Felkonferálás – A keselyű - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Kínoz egy ének – A torony - Táltos örökség - Kirakatváros - Elhagyom a várost – A hűtlen - Éjjel érkezem - Vörös tigris - Álmodtam egy világot - Szeretkezni minden mennyiségben - A világ közepén - Csak bírd ki - Háromszor - Vadnak születtem - Ördögi kör – A kör - Kölyköd voltam - Zárlat

Siófok - (2004.10.09.)

Felkonferálás – A keselyű - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Kínoz egy ének – A torony - Táltos örökség - Kirakatváros - A világ közepén - Elhagyom a várost – A hűtlen - Éjjel érkezem - Vörös tigris - Szeretkezni minden mennyiségben - Csak bírd ki - Totálbrutál - Háromszor - Álom – A kör - Kölyköd voltam - Zárlat

Marosvásárhely – (2004.10.29.)
Felkonferálás – A keselyű – Minden sarkon álltam már – Egek felé kiáltottam – Kínoz egy ének – A torony – Táltos örökség – Elhagyom a várost – A hűtlen – Éjjel érkezem – Érzés – Vörös tigris – Szeretkezni minden mennyiségben – Csak bírd ki – Háromszor – Ördögi kör – Szellemvilág – A kör – Kölyköd voltam - Zárlat


Miskolc - (2005.05.01.)
Felkonferálás – A keselyű - Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Kínoz egy ének – A torony - Táltos örökség - Kirakatváros - A világ közepén - Csak bírd ki - Elhagyom a várost - Hűtlen - Éjjel érkezem - Vörös tigris - Lisztománia - Isten az úton - Én vagyok én - Elmondom majd - Ne tépj szét - Ha eltűntél - Csillagúton jöttem - Éjszaka lánya - Ma még együtt - Mese - Háromszor – A büszke sas - Álom - Totálbrutál - Kölyköd voltam - Zárlat

Nagybánya - (2007. 11.20.)
Felkonferálás - Show must go on - Totálbrutál - Ítélet - Táltos örökség - Csak bírd ki - Elhagyom a várost - Hűtlen - Éjjel érkezem - Ne tépj szét - Elérlek egyszer - Álmodtam egy világot - Fémszívű - Háromszor - Álom - Oh, azok az éjszakák - Kör - Szellemvilág - Kölyköd voltam - Zárlat

Eger - (2009.06.20.)
Ez más - Intro - Totálbrutál - Engedjetek saját utamon - A torony - Táltos örökség - Elhagyom a várost - Csak bírd ki - Veled vagyok - Gyere őrült - A hűtlen - Éjjel érkezem - Ott leszünk - Elérlek egyszer - Nincs visszaút - A kör - Kölyköd voltam - Zárlat


Petőfi csarnok - (2009.09.10.)

Show must go on - Felkonferálás - Szellemvilág - Ott leszünk - Elsiratlak gyönyörű szerelem - Mert így volt jó - Tűzközelben - Sírj nyugodtan - Test szava - Szép vagy, Szép vagy - Álmodtam egy világot - Ma még együtt - Dobszóló - Kavarunk - Egy fordulóból - Újra és újra - Aranylemez átadás - Szaga van

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bootleggyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr122206451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása