HTML

2010.08.08. 00:29 csabber.

Egyéb kiadványok (audió/videó)

Kiadatlanok, duettek, riportok, stb..

Audiók:

Kiadatlanok (válogatás)

Rég vége - Rock énekes - Hosszú az út - Szólítsd a bluest - Rossz állapot - Micsoda komédia – Einz komma einz - Változás - Elektromos szemek – A kör - Találkozás az ígéret földjén - Veled vagyok - Gyere őrült - Megmondtam - Vadnak születtem

Angol kislemez (MIDEM) - (1982.)
The Roamer (A hűtlen) - Bad (Rossz állapot)

Live - (1979.)
Minden sarkon álltam már - Álom

EDDA Művek & D. Nagy Lajos
Gyere őrült - Veled vagyok

7. előzetes - (1987.)
Megmondtam - Fohász

1,2,3... Start! - P.Box, Karthago, EDDA Művek - (1982.)
Vörös tigris - Micsoda komédia

Hazatérsz - (1995.)
Mester és tanítványai & EDDA Művek: Hazatérsz - Egyedül blues - Szerelemdallam - New York Blues - Kis herceg - Hazatérsz(karaoke)

Elvarázsolt EDDA dalok - (1996.)
Ákos(Hűtlen) - Alvajárók(Száguldás) - Demjén Ferenc(Egyedül maradtunk) - Somló Tamás(Álom) - Zalatnay Sarolta(Elérlek Egyszer) - Tátrai Tibor & Pálvölgyi Géza(Lelkünkből) - Sipos F. Tamás(Szellemvilág) - Gerendás Péter(Éjjel érkezem) - Mester és tanítványai(Kölyköd voltam) - Annibal Cannibals(Minden sarkon álltam már) - EDDA Művek(Örökre fennmaradsz)

Videók:

Privát Rocktörténet - (2006., 59 perc)
Riport-film az EDDA Művek történetéről...
Megszólal: Pataky Attila, Kicska László, Gömöry Zsolt, Hetényi Zoltán, Alapi István, Zselencz László


Ballagás – (1981., 120 perc)

A film érdekessége, hogy több EDDA dal is megszólal..

Egy nap rock - (1981., 50 perc)
Sántha László és Árvay Jolán koncert-dokumentumfilmje az 1981. augusztus 22-én a Hajógyári-szigeten tartott rockfesztiválról.
Álljatok meg(Új skorpió) - Kölyköd voltam(Edda Művek) - Nem sikerül kikúrálni magam(KFT) - Maradj velem(Korál) - Válaszra várva(Korál) - Játék-rock(Mini) - Rock n' roll(P.Mobil) - Rocktóber(P.Mobil) - Lépd át a múltat(Karthago) - Ki vagyok én?(Hobo Blues Band)

Kölyköd Voltam - (1985., 83 perc)
Almásy Tamás nagy vihart kavaró dokumentum(botrány) filmje az EDDA Művek feloszlásáról, benne felvételekkel a miskolci búcsúkoncertről...
Egek felé kiáltottam - Ahogy élsz - Álmodtam egy világot - Kölyköd voltam - Engedjetek - Elhagyom a várost - A játék véget ért...


"Amíg él, el nem felejti.." - (2007.12.22., 154 perc)
Koncert-DVD a 2007-es Papp László Sportarénabeli koncertről.
Minden sarkon álltam már - Egek felé kiáltottam - Kínoz egy ének - Ég a házunk - El

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bootleggyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr502206529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása